"I tu, com vens al campus?", una campanya de ciència ciutadana per obtenir dades de mobilitat de la comunitat UPC

Durant la setmana del 15 al 19 d'abril, va tenir lloc la prova pilot de la Mobilitapp al Campus Diagonal Nord

La prova pilot del projecte MobilitApp, que duu a terme el grup de recerca Smart Services for Information Systems and Communication Networks (SISCOM) de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC), en col·laboració amb el Gabinet d'Innovació i Comunitat (UPC Sostenible) i l’Autoritat del Transport Metropolità (ATM), s’ha implementat durant una setmana al Campus Diagonal Nord, a Barcelona. Ha permès recollir dades de qualitat en relació amb la mobilitat de l’estudiantat, el PTGAS i el PDI, concretament dels seus trajectes multimodals. L'objectiu final del projecte és millorar la mobilitat de la comunitat UPC a l'hora d'accedir als campus, a partir de l’anàlisi de les dades recollides col·lectivament, sempre respectant la privadesa de dades. El projecte s’inscriu dins les iniciatives de ciència oberta i ciutadana de la UPC.

Veure l'entrevista a la professora Mónica Aguilar a YouTube