Notícies del lloc

18/07/2024

Acabem el curs i no volem marxar sense compartir els avenços assolits en aquest temps gràcies a la complicitat de tota la comunitat per fer uns campus i una universitat més sostenible. Alhora, som conscients de l’estat d’alerta en què vivim derivat de la crisi climàtica, ambiental i humana i remarquem la importància que des de la UPC contribuïm de manera decidida en aquesta transició necessària i urgent.

12/07/2024

La Universitat Politècnica de Catalunya ha renovat la seva adhesió al Compromís Ciutadà per una Barcelona + Sostenible, reafirmant el seu compromís amb la sostenibilitat i el compromís social. Aquest acord, impulsat per l'Ajuntament de Barcelona, busca involucrar diferents entitats i institucions de la ciutat en l'assoliment dels objectius de sostenibilitat per a l'any 2030

12/07/2024

Rosa Manyosa graduada de l'Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de Camins, Canals i Ports de Barcelona (ETSECCPB), Pol Gil, titulat del doble màster universitari en enginyeria industrial i enginyeria d’organització que imparteix l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB), i Jaume Asensio, graduat de l’Escola Superior d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT), han guanyat la primera edició dels Premis UPC de sostenibilitat i CampusLAB. Els guardons s'han lliurat el 10 de juliol en un acte presidit per la vicerectora de responsabilitat social i igualtat, Josefina Antonijuan, i pel vicerector d'Arquitectura, Infraestructures i Territori, Jordi Ros.

04/07/2024

El GIC i el Servei d'Infraestructures convoquen noves beques d'aprenentatge en l'àmbit de la sostenibilitat, la gestió energètica, el suport en el desenvolupament de projectes, el seguiment d’obres i la gestió d'instal·lacions dels edificis de la Universitat.

30/11/2023

En aquesta edició s’han presentat un total de 22 treballs desenvolupats a la UPC, 15 de TFG i 7 de TFM, orientats a la millora del benestar i la promoció de la salut. Els treballs aborden temàtiques tan diverses com el disseny de tecnologies de suport a la rehabilitació, l’enginyeria de materials amb aplicacions biomèdiques, la promoció de la salut visual o l’ús de tecnologies multimèdia aplicades a la millora de la qualitat de vida.

22/11/2023

Gairebé 300 estudiants participen en la 3a edició de la Datathon de la Facultat de Matemàtiques i Estadística de la UPC. L'esdeveniment, que aquest any comptava amb la col·laboració d'UPC Sostenible, va ser un èxit que consolida la iniciativa i augura una quarta edició per l'any vinent.