I Jornada «Eficiència i estalvi energètic» Xarxa Vives

El dimarts 25 de març, a la Universitat Rovira i Virgili es durà a terme la I Jornada «Eficiència i estalvi energètic», centrada en monitorització del consum i política de funcionament dels edificis. Aquesta jornada ha estat coordinada per la Xarxa Vives d'universitats i hi participaran universitats d'arreu del territori.

Després de diverses sessions de treball i de contactes entre serveis de la Universitat Politècnica de Catalunya i de la Universitat Rovira i Virgili en relació a l’estalvi energètic, s’ha constatat l’oportunitat de posar en comú el llarg camí que les universitats de la Xarxa Vives estem recorrent en aquest àmbit. Moltes de les problemàtiques que estem abordant per separat són les mateixes, i pensem que pot resultar enriquidor analitzar i arribar a conclusions respecte a com les està tractant cadascuna, amb els conseqüents beneficis i inconvenients associats.

Amb aquesta I jornada, centrada en la monitorització del consum i la política de funcionament dels edificis, encetem una sèrie de trobades semestrals monogràfiques, que aniran emplaçant-se i tractant diferents aspectes d’interès arreu de la regió Vives.

Programa de la jornada