La UPC a punt d’assolir l’objectiu del 25% d’estalvi energètic

La UPC redueix el consum energètic un 24% durant el primer semestre de 2014. L’estalvi econòmic es xifra en 570.000 €.

La UPC aconsegueix un 24% d'estalvi energètic el primer semestre de 2014

A nivell econòmic, l’estalvi es xifra en 570.000 €, la qual cosa representa una reducció del 20% respecte el mateix període de l’any anterior.

L’any 2011 la Universitat Politècnica de Catalunya va aprovar el seu Pla d’estalvi energètic, amb l’objectiu de reduir el consum de gas i electricitat un 25% l’any 2014. Si comparem el consum del primer semestre de 2010 amb el mateix període de 2014 podem afirmar que la UPC està a punt d’assolir l’objectiu del Pla. Aquest resultat ha estat fruit del treball i la implicació de la comunitat universitària.

La UPC com a referència de l'estalvi energètic en edificis públics

La xarxa Engerati, especialitzada en la divulgació de l’eficiència energètica a nivell internacional publica un article sobre els resultats del Pla d’estalvi energètic a la UPC. Podeu llegir l'article al següent enllaç: Spanish University Cuts its Annual Energy Bill by €1 Million Euros.