Certificació A d'estalvi energètic per la residència de la ETSAV-UPC

L'Institut Català de l'Energia (ICAEN) atorga a l'empresa Compact Habit el Certificat A de màxima eficiència energètica per la construcció del bloc d'habitatges del campus santcugatenc de la UPC i tres promocions més.

Compact Habit ha rebut la certificació gràcies a l'innovador sistema de construcció d'edificació modular integral industrialitzada (eMii) que ha patentat, la qual garanteix un estalvi energètic d'almenys un 25% en relació a edificis construïts amb sistemes convencionals.

L'Institut Català de l'Energia (ICAEN) atorga aquest certificat que, en el cas de l'edifici santcugatenc, se suma a una altre que converteix aquest bloc de pisos en el primer de l'Estat espanyol en rebre la certificació internacional Minergie d'edificació sostenible.

Veure la notícia sencera a cugat.cat