Oberta la inscripció al curs “Responsabilitat Social i Econòmica en l’organització d’esdeveniments” en el que es donaran eines orientades a incorporar criteris de responsabilitat social i econòmica en l’organització d’actes a la UPC.

El curs, organitzat per l'Oficina de Gestió Sostenible i el Servei de Control de Gestió, s’adreça  a personal PAS de la UPC implicat en l’organització d’esdeveniments i actes de diferents dimensions: congressos, conferències, jornades de portes obertes, seminaris de treball, fires, etc.

Els esdeveniments que organitzem, a més de suposar beneficis per a la nostra universitat també solen comportar despeses econòmiques així com impactes ambientals i socials. En un moment en què més que mai les institucions públiques cal que siguem exemplars, la incorporació de criteris de responsabilitat social i econòmica en l’organització d’actes és essencial per l’impacte extern que suposen.

En el curs treballarem d’una manera pràctica aspectes relacionats amb la identificació d’impactes econòmics, socials i ambientals, amb la normativa econòmica de la UPC (despeses per atencions protocol·làries, política en la contractació de viatges), amb la universitat accessible (accessibilitat física, infoaccessibilitat) i amb la sostenibilitat (mobilitat, consum energètic, alimentació, residus, emissions de CO2, consum responsable i comerç just).

Les inscripcions es poden realitzar fins el 4 de juny de 2013 a través del Cap o la Cap de la Unitat. Més informació sobre les inscripcions a l'Espai Personal de la UPC (apartat d'Informació General/Formació).