La gestió del decreixement energètic a la UPC a la GUNI 2013.

Quan?

13/05/2013 de 09:30 a 11:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Aula VS208, edifici Vèrtex, Campus Nord UPC, Barcelona

iCal

En el marc de la conferència internacional "Global University Network for Innovation" -GUNI 2013- es presentaran l'estratègia i els resultats aconseguits en estalvi energètic a la UPC en els darrers anys fruit del treball col·lectiu de la comunitat universitària.

La ponència que porta per títol "Managing degroth with energy. The current experience at UPC" tindrà lloc en el panell 1 "Whole institution approach to sustainable develoment" i ha estat elaborada per Didac Ferrer, responsable de l'Oficina de Gestió Sostenible i d'Igualtat d'OPortunitats (OGSIO) i Josep Sabaté, del Servei d'Infrastructures (SI).

Passat l'any i mig de vigència del Pla d'estalvi energètic, els resultats a la UPC han estat palpables, el consum energètic s'ha reduït en un 16% el 2012 respecte el 2010 superant els objectius inicials.

Alguns dels instruments clau que han facilitat aquests bons resultats han estat la posada en marxa dels

Projectes d'Optimització Energètica (POE) així com el treball realitat pel Grup de treball d’eficiència i estalvi energètic (GT EEE).