Esdeveniments

Esdeveniments del lloc

Curs Responsabilitat Social i Econòmica en l’organització d’esdeveniments
Visualitza
Curs “Responsabilitat Social i Econòmica en l’organització d’esdeveniments”
Taller "Comparto Futuro" sobre Societat col·laborativa
Visualitza
Sostenibilitat pràctica. De la crisi global a la meva acció local

Curs de formació adreçat al PAS de la UPC

Visualitza
Taula rodona: Sostenibilitat en quarantena? Criteris ambientals de la UPC per a fer front a la COVID-19.

#CanviaelMónamblaUPC

Visualitza
Connecta’t al Campus Solar. Acció climàtica i autoconsum a la UPC.

Jornada d’inauguració de la planta fotovoltaica dels aularis de Campus Nord

Visualitza
Taller: Estalvi energètic i teletreball.

Com podem reduir el consum energètic dels edificis mentre teletreballem? Quines eines tenim a l'abast per a no deixar els ordinadors de la feina en funcionament? És necessari encendre els ordinadors de la feina per a teletreballar?

Sessió Presencial UPC Sostenible 2030 Campus Nord

Entre octubre i novembre del 2021 posem en marxa un procés participatiu per tal d'implicar a tota la comunitat universitària en la definició dels objectius i les accions de cadascuna de les estratègies UPC Sostenible. Dimecres 27 d'octubre és la sessió a Campus Diagonal Nord, vine a dir les teves propostes!

Sessió Presencial UPC Sostenible 2030 Vèrtex

Entre octubre i novembre del 2021 posem en marxa un procés participatiu per tal d'implicar a tota la comunitat universitària en la definició dels objectius i les accions de cadascuna de les estratègies UPC Sostenible. Dijous 28 d'octubre és la sessió al Vèrtex, vine a dir les teves propostes!

Sessió Presencial UPC Sostenible 2030 Campus Baix Llobregat

Entre octubre i novembre del 2021 posem en marxa un procés participatiu per tal d'implicar a tota la comunitat universitària en la definició dels objectius i les accions de cadascuna de les estratègies UPC Sostenible. Dimecres 10 de novembre és la sessió al Campus Baix Llobregat, vine a dir les teves propostes!

Sessió Presencial UPC Sostenible 2030 ETSAV

Entre octubre i novembre del 2021 posem en marxa un procés participatiu per tal d'implicar a tota la comunitat universitària en la definició dels objectius i les accions de cadascuna de les estratègies UPC Sostenible. Dimarts 16 de novembre és la sessió al Vèrtex, vine a dir les teves propostes!

Sessió Presencial UPC Sostenible 2030 FNB

Entre octubre i desembre del 2021 posem en marxa un procés participatiu per tal d'implicar a tota la comunitat universitària en la definició dels objectius i les accions de cadascuna de les estratègies UPC Sostenible. Dimecres 1 de desembre és la sessió a l'FNB, vine a dir les teves propostes!

Visualitza
4a Jornada de compra pública socialment responsable.

L’obligació de garantir els drets humans en les cadenes de subministrament en un món globalitzat

Què va passar a Glasgow? Debat amb els estudiants que van estar a la COP26

Vine a conèixer els estudiants de la UPC que van ser presents a la cimera COP26 sobre acció climàtica.

UPCTALKS PELS ODS: COMPROMÍS SOCIAL
Gala Final Recircula Challenge
Jornada Campus UPC Sostenible 2030

Activem-nos davant l’emergència energètica

Visualitza
Taller SIRENA. Coneix el consum energètic del teu edifici.

Sabies que un 32% del consum energètic es produeix quan els edificis estan buits, durant les vacances, els caps de setmana o les nits? Darrera el consum d'equips que han d'estar en fucionament permanent s'hi amaguen tots els aparells que es queden connectats sense necessitat.

Desconnecta't de la UPC

Un 32% del consum energètic es produeix quan els edificis estan buits, durant les vacances, els caps de setmana o les nits.

Visualitza
Jornada POE | Impliquem-nos per la sostenibilitat econòmica i ambiental de la Universitat!

Jornada de treball dels Projectes d'Optimització Energètica (POE) oberta a tota la comunitat universitària.

Galàxia Aprenentatge

Convocatòria d’ajuts per a la realització de projectes de millora i innovació docent amb una dotació total de 14.000€. Presentació de projectes del 22 de febrer al 22 de març 2023.

IV Premi UPC al Compromís Social

Procés participatiu pel Premi UPC al Compromís Social: canvia el món amb la UPC

Setmana Saludable UPC
L'Altre FÒRUM 2023 a l'ETSEIB

L'ALTRE és una associació formada per estudiants de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB-UPC) que anualment organitzen un cicle de xerrades, debats, tallers i discussions amb la voluntat de plantejar alternatives al model de relacions, tant laborals com socials, actual.

Beca d'aprenentatge UPC Sostenible
Visualitza
Jornades UPC de compromís social i comunitari

Vine, coneix i viu l'experiència de connectar el campus amb la comunitat! Reserva't el 12/07.

Visualitza
Debat 'Generació IA. Estudiants de la UPC ens parlen de sostenibilitat'.

13/11, 18.30 h, Sala Bohigas de l'Ateneu Barcelonès. Entrada lliure.

proba esdeveniment 2024

proba per a penar esdeveniments al home

BIODIVERSITAT
CLIMA