Recta final de la competició universitària Recircula Challenge!

El Recircula Challenge 2019 té com a objectiu eliminar els residus de bosses i plàstic film.

Els propers 5 i 6 de juliol tindrà lloc la fase final de la competició universitària Recircula Challenge que en la seva primera edició ha posat el focus en el tema Bosses i Films. Com fer un món sense aquests residus?

En la seva primera edició hi ha participat una vintena d’equips formats per prop d’un centenar d’estudiants que han treballat en els darrers mesos en la cerca de solucions innovadores i sostenibles per abordar el repte proposat. El cap de setmana del 5-6 de juliol tindrà lloc el Recircula Weekend, la fase final de la competició, on els equips acabaran de desenvolupar els seus projectes i la millor forma de comunicar-los al públic.

Dissabte 6 a les 17h tindrà lloc la presentació pública dels projectes, on les persones assistents tindran l’oportunitat de participar en la votació de la proposta guanyadora.

El Recircula Challenge s’emmarca en el projecte Hub Recircula, una iniciativa per crear un ecosistema d’innovació per abordar els reptes emergents i urgents de l’economia circular impulsada per la UPC i l’Àrea metropolitana de Barcelona. El projecte connecta amb l’Estratègia UPC Recircula per promoure l’economia circular en l’ús, la compra i la gestió responsable de recursos i residus a la UPC.

Enllaços relacionats