El projecte Circular Design reconegut en el Dia munidal del medi ambient

En el marc de la celebració del Dia mundial del medi ambient, el projecte Circular Design, impulsat per la UPC, rebrà un reconeixement com una de les deu bones pràctiques de sostenibilitat del 2017 per part de la Xarxa Barcelona + Sostenible.

Sota el nom de "Disseny circular: aprenentatge per a un disseny innovador per a la sostenibilitat", aquesta iniciativa potenciarà la creació i el consum de productes i serveis sostenibles, alineats amb les polítiques europees d'economia circular.

Una de les línies de treball del projecte consisteix en el desenvolupament d'un programa de formació internacional amb participació d'estudiantat d'enginyeria, disseny i arquitectura juntament amb empreses i la col·laboració de FabLabs.

L'actual edició s'està desenvolupant a l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i La Geltrú (EPSEVG) on un dels projectes d'innovació educativa consisteix en el disseny d'una solució per facilitar la separació selectiva de residus al personal de la UPC. El dimecres 6 de juny tindrà lloc un taller de fabricació dels miniPunts amb usuaris.

Enllaços relacionats