Apunta-t'hi: Noves beques d'aprenentatge!

04/07/2024

El GIC i el Servei d'Infraestructures convoquen noves beques d'aprenentatge en l'àmbit de la sostenibilitat, la gestió energètica, el suport en el desenvolupament de projectes, el seguiment d’obres i la gestió d'instal·lacions dels edificis de la Universitat.

Aquestes beques poden ser una bona oportunitat per aprendre a través de la gestió dels edificis, instal·lacions i campus, també pots aprofitar per a fer un TFG o TFM relacionat amb el contingut de la Beca. Aprofita-ho!

Tasques a realitzar:

• Seguiment dels consums d’energia i aigua de la UPC.
      • Suport en les tasques de comunicació i conscienciació de l'impacte energètic de la Universitat.
      • Suport en l'elaboració d'estratègies per a la millora de la gestió energètica dels edificis i campus.

Tasques a realitzar:

• Suport en el desenvolupament de projectes de reformes i rehabilitació als edificis de la UPC.
      • Suport en la visualització 3D i fotomuntatges de propostes d'actuació als edificis de la UPC.
      • Seguiment de l'execució d'obres que es duen a terme des del Servei d'Infraestructures.
      • Suport en l'execució i la gestió de la documentació relativa als edificis de la UPC.
      Beca Gestió d’instal·lacions
      Codi beca: 9577

Tasques a realitzar:

• Visita dels edificis i campus de la Universitat, així com els espais més desconeguts.
      • Suport introducció de dades en el GMAO (Gestió de manteniment assistit per ordinador) de la UPC.
      • Suport en l'anàlisi i control de dades del BMS (Building Management Systems) de la UPC.

Beca UPC Sostenible

Codi beca: 9591

Durada/horari: 10 mesos - 15 h setmanals

Tasques a realitzar:

• Suport en la comunicació de les diferents línies de treball emmarcades en l’àmbit del Pla UPC Sostenible de la UPC.
      • Creació d’imatges, contingut digital per a xarxes i maquetació del butlletí UPC Sostenible
      • Suport en la creació i dinamització de campanyes de comunicació i sensibilització