Full de ruta Emergència climàtica 2020

Un equip de treball format per PDI, estudiantat i PAS participa en l'elaboració de propostes de reducció d'emissions.

El maig de 2019 el Claustre de la UPC va declarar l’emergència climàtica. D’aleshores ençà un equip de treball format per PAS, PDI i estudiantat elabora l'nventari d’emissions de gasos d'efecte hivernacle de la UPC, i l’estratègia i pla d’actuacions d'emergència climàtica recollint aportacions de tota la comunitat.

Per entomar el repte de la reducció d'emissions la aquest grup transversal treballa sobre projectes en quatre àmbits, tres propis de la universitat (capacitar les persones, desenvolupar coneixement i tecnologia, i exercir el lideratge social) i un comú a totes les organitzacions com és la gestió.

Tots aquestes propostes es previst presentar-les per la seva aprovació al Consell de Govern de maig 2020.