Fem jardí a l'EPSEVG

A Vilanova i La Geltrú la comunitat universitària té ganes de millorar la seva Escola i per això estan promovent la iniciativa Fem Jardí a l'EPSEVG amb l'objectiu de remodelar les zones verdes que hi ha al seu edifici.

El projecte Fem Jardí a l'EPSEVG s'està desenvolupant a partir de la implicació voluntària del seu personal i de l'estudiantat, i sense pressupost assignat per part de la UPC.

Concurs d'idees

Una primera fita d'aquest projecte és un concurs d'idees per dissenyar un nou jardí. Ja és obert el període de presentació de propostes fins el 4 d'abril. Les propostes s'han de presentar en grups i tothom de la UPC hi pot participar si, dins del seu grup hi apareix com a mínim, una persona vinculada a l'EPSEVG.

La selecció de les propostes es farà a través d'una votació popular entre la comunitat de l'EPSEVG i el dia de St. Jordi, coincidint amb la Diada del Campus, es resoldrà el concurs per conèixer la proposta guanyadora. Està definit en el projecte que, durant el proper curs, es buscaran els recursos humans i materials necessaris per fer realitat el disseny guanyador.

Concurs Fem Jardí a l’EPSEVG

Des de l'EPSEVG ens animen a participar a tota la comunitat UPC i a fer-ne difusió. Us podeu fer amics de la seva pàgina al Facebook, seguir el seu Twitter i fins i tot, col·laborar amb l'equip motor, dins el projecte.