Beques de suport a la recerca en matèria de canvi climàtic

El Consell Metropolità de l'Àrea Metropolitana de Barcelona convoca 5 ajuts de suport a la recerca en matèria de canvi climàtic a l'Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) amb una dotació total de 15.000€.

Si estàs fent un TFG relacionat amb el canvi climàtic consulta les bases de la convocatòria, tens temps fins el dilluns 13 de juliol. A més, si ets estudiant de la UPC i centres el teu treball en els edificis o campus de la UPC informa't del projecte CampusLab i apunta-t'hi!

Convocatòria de beques

Els ajuts, que es destinaran a projectes inèdits de recerca en el camp científic relacionats amb el canvi climàtic i els seus efectes (directes o indirectes) en l'àmbit del territori dels 36 municipis de l'AMB, hauran d’incloure’s en alguna de les següents temàtiques:

1. Aplicació de criteris per a l'edificació baixa en carboni.
  2. Anàlisi de cicle de vida de tecnologies vinculades a la generació d'energia renovable.
  3. Càlcul de les emissions difuses emeses en l'àmbit dels territori AMB.
  4. Percepció dels impactes del canvi climàtic i de la necessitat d'adaptació a l'AMB.

A qui van dirigits?

Cadascun dels ajuts té una dotació econòmica de 3.000 euros bruts i estan dirigits a:

• Estudiants d'últim curs de grau, que estiguin fent o hagin fet el Treball Final de Grau (TFG) i que el puguin finalitzar durant el 2016.
  • Llicenciats / Graduats que estiguin fent un Màster.
  • Graduats en el curs 2013-2014.

Termini de presentació de propostes

El termini de presentació de propostes finalitza el 13 de juliol de 2015.

Més informació: Convocatòria de beques