Què va passar a Glasgow? Debat amb els estudiants que van estar a la COP26

Vine a conèixer els estudiants de la UPC que van ser presents a la cimera COP26 sobre acció climàtica.

Quan?

02/12/2021 de 16:00 a 17:00 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

Sessió virtual

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

En el marc del cicle de sessions "Canvia el món amb la UPC" el proper 2 de desembre presentarem l'experiència dels sis estudiants de la UPC que van assistir a la cimera COP26 de Glasgow de fa un parell de setmanes. També ens acompanyarà la professora i investigadora del grup de governament del canvi climàtic de la UPC, la Dra. Olga Alcaraz, que ens explicarà el resultat de les negociacions de la cimera. Finalment de la mà del tècnic d'acció climàtica de la UPC Pere Losantos podrem conèixer quina és la petjada de carboni de la universitat i què podem fer per reduir-la.

Objectius de la sessió

• Fer arribar l'experiència d'assistir a una COP climàtica i donar a conèixer el que allà es treball.
  • Identificar i aplegar persones interessades en formar part de la comunitat climàtica de la UPC.
  • Sensibilitzar sobre la importància dels inventaris de carboni i la seva reducció.

Acció Climàtica.png

Retransmissió en directe per Youtube

Durant la jornada estarà obert el xat del canal. Prepara't la sessió i les preguntes a formular:

Obertura de l'acte

Fina Antonijuan.png

Fina Antonijuan
Vra de Responsabilitat Social i Igualtat (UPC).

Glasgow: la cimera COP26

Experiència de 7 estudiants de la UPC que hi van ser presents i resultats de les negociacions.

Estudiants UPC COP26.png

Estudiants de la UPC a Glasgow

Daniel Muñoz, Oliver Herrera, Laia Solé, Clàudia Cruanyes, Manel Balfegó, Marco Antonio Asto i Elena Arxer.

Olga Alcaraz.png

Olga Alcaraz

Investigadora del grup de recerca Sostenibilidad, Tecnología y Humanismo (STH) de la UPC i professora.

Reducció d'emissions de GEH

Coneix què és un inventari d'emissions, quins són els resultats per a la UPC i cap a on hem d'anar per contribuir a l'assoliment de reducció d'emissions que es va acordar a la COP21 de Paris l'any 2015.

Pere Losantos (dinamitzador de la Sessió)
Tècnic d'acció climàtica de la UPC.

Tancament de la sessió