En marxa les Jornades Reutilitza

Quan?

24/11/2014 a 00:00 fins a 05/12/2014 a 00:00 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

Campus Nord, UPC (diversos espais)

iCal

Participa a les Jornades Reutilitza UPC del 24 de novembre al 5 de desembre de 2014.

Objectiu

Les Jornades Reutilitza són un dels moments àlgids del Programa UPC Reutilitza. Durant aquestes jornades es revisen i posen a punt bona part dels ordinadors que s'integraran en el programa i suposen, alhora, un punt de trobada i una oportunitat de difusió i sensibilització al voltant dels temes de la reutilització i dels residus electrònics.

24-28 de novembre. Revisió de l'equipament informàtic obsolet

Catalogació i revisió d'ordinadors (estudiants de CI) De l'1 al 5 de desembre - Reparació d'ordinadors (estudiants d'APC) i instal·lació de Sistema Operatiu (estudiants d'ASO i SLDS).

Sala Àgora, Campus Nord, UPC.

3 de desembre. Hands-on "reUPC: reutilització interna d'equips a la UPC"

En el marc de la 8a Jornada TIC UPC en David Franquesa conduirà el Hands-on "reUPC: Reutilització interna d'equips a la UPC. T'hi apuntes?"
En aquest hands-on es donarà a conèixer l'eina de suport a la reutilització interna d'equips TIC tant dins com fora de la UPC. El projecte reUPC (Reutilització d’equips TIC a l’UPC) s’inclou com a pilot dins de eReuse.org. ReUPC planteja la necessitat de maximitzar l'ús dels dispositius digitals dins de l’UPC des de les diferents dimensions de la sostenibilitat.

Edifici Vèrtex, Campus Nord, UPC.
Horari: 11-14h

3 de desembre. Demostració del funcionament de la Xarxa de Suport a la Reutilització (XSR)

Demostració pràctica del registre d'equips informàtics per a ser reutilitzats mitjançant la XSR.
Sala Àgora, Campus Nord, UPC.
Horari: 12-14h

4 de desembre, 11h. Documental i Taula rodona "La Tragèdia electrònica"

11h Passi del documental "La tragèdia electrònica" de Cosima Dannoritzer.

12h Taula rodona amb la presència de:
Cosima Dannoritzer, autora del documental "La tragèdia electrònica" i del premiat "Comprar, usar, llençar".
Albert Torras, responsable del Programa Reparat millor que nou
Ramon Altadill, director d'Electrorecycling, planta de valorització RAEE.

La taula la moderarà en Fermín Sánchez, professor de la Facultat d'Informàtica i responsable de les Jornades Reutilitza de la UPC.

Sala d'actes de la Facultat d'Informàtica de Barcelona, Campus Nord, UPC
Horari: 11-13h