Vés al contingut (premeu Retorn)

Juny 2020

Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg

Mireia de Mingo

Telèfon 93.401.74.65

Gabinet d'Innovació i Comunitat
Edifici Vèrtex (VX), Planta 2
Plaça Eusebi Güell, 6

recircula_banner_puntupcrecircula.png

PAS 5: Procés de recollida de residus de laboratori

D’acord amb els criteris i calendari establert als diferents Centres o Campus, es lliuraran els residus al gestor autoritzat en els terminis i condicions legalment establerts.

Residus químics

Criteris de recollida

Si ets una unitat productora de residus que necessites realitzar una recollida de residus químics per primera vegada, o bé tens una necessitat de recollida o petició d'envasos extratordinària cal que et posis en contacte amb la teva unitat de referència.

Sol·licitud per a la recollida de residus químics i petició de nous envasos

Què he de tenir en compte?

Les recollides de residus químics es realitzen un mínim de dues vegades a l'any i són les UTGs o la unitat de Coordinació de Campus Nord qui comuniquen les dates i el procés de recollida a les unitats productores.

Residus sanitàris

Criteris de recollida

Si necessites realitzar una recollida de residus sanitaris per primera vegada cal que et posis en contacte amb la teva unitat de referència prèviament.

Sol·licitud per a la recollida de residus sanitaris i petició d'envasos
Si ets una unitat productora de residus cal que omplis la sol·licitud de recollida i petició d'envasos 5 dies laborables abans de cada recollida i la facis arribar a la teva unitat de referència.

Què he de tenir en compte?

Les recollides de residus sanitaris es realitzen en funció de la quantitat de residus generats tenint en compte que l'emmagatzematge màxim temporal permès és d'un mes.

Quina és la unitat de coordinació per al meu laboratori?

Consulta les unitats de coordinació de campus o centre per saber a qui i com adreçar consultes, sol·licitar peticions extraordinàries de recollida de residus i peticions de nous envasos, etc.

Unitats de referènciaPersones de contacte

Per a sol·licituds de recollida de residus en centres que no consten en aquesta llista cal posar-se en contacte amb la persona responsable de la UTG corresponent o amb el Gabinet d'Innovació i Comunitat.

El Gabinet d'Innovació i Comunitat assumeix la coordinació global del procés de gestió de residus de laboratori i la gestió econòmica del mateix.

Coordinació de Campus Nord

Inclou les recollides de residus de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Barcelona, l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelonai la Facultat d'Informàtica de Barcelona.

Antonio Cárdenas

Telèfon: 93.41(37810)

Unitat Transversal de Gestió del Campus del Baix Llobregat

Inclou les recollides de residus de l'Escola Superior d'Agricultura de Barcelonai l'Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels.

Olga Gener

Telèfon: 93 55(21201)

Unitat Transversal de Gestió del Campus de Terrassa

Inclou les recollides de residus dels Centres docents, Instituts i altres centres de recerca de Terrassa.

Daniel Guerrero

Telèfon: 93 73(98531)

Unitat Transversal de Gestió del Escola d'Enginyeria Barcelona Est (EEBE)

Óscar Poncelas