Notícies del lloc

01/04/2020

El consum energètic de la UPC es redueix un 8% respecte el darrer any i s'atura la tendència creixent dels darrers anys. La Universitat impulsa nous projecte d'energia renovable i eficiència als diferents campus. L'Informe SIRENA té com a objectiu avaluar l’evolució del consums de subministraments de la UPC i el seu impacte econòmic, alhora, serveix per a fer el seguiment de la política energètica de la Universitat.

23/10/2020

El Consell de Govern de la UPC ha aprovat l’Estratègia d’Acció Climàtica UPC 2030, un document que es desplega en set eixos de treball. Amb el 2030 com a horitzó temporal, la Universitat es compromet a assolir la neutralitat de les emissions de gasos d’efecte hivernacle que generen les activitats de docència i de recerca.

16/12/2020

Reduïm el consum energètic quan teletreballem Com podem treballar des de casa sense tenir l’ordinador de l’oficina en funcionament?

19/03/2021

Ets PAS de la UPC i vols conèixer la nostra estratègia d’acció climàtica o aprendre a inventariar les emissions de CO2 de la teva unitat?

15/04/2021

Entrevista a Heura Ventura, professora del Grau en Enginyeria de Tecnologia i Disseny Tèxtil de l'ESEIAAT, i Enric Carrera, director de l'INTEXTER: "La campanya de recollida de mascaretes planteja un cas pràctic i real, amb un repte molt proper a l'estudiantat i un benefici per la comunitat."

15/04/2021

Des de l'1 de març està en marxa la campanya per recollir les mascaretes tèxtils reutilitzables que va posar a disposició de la comunitat universitària abans de l’estiu i que hagin arribat a la fi de la seva vida útil. Les mascaretes usades es bescanviaran per altres de noves a les consergeries habilitades, fins el 15 de juny o fins a esgotar existències.